25 Nisan 2017

İLK KİTAP YORUMUM

                          

   ÇÖPLÜK - Andy Mulligan


Çöplük , Andy Mulligan ' ın  çöplükte yaşayan  3 arkadaşın macera dolu yaşamını anlatan kitabı sizi  derinden etkileyecek . Andy Mulligan ' ın  okuduğum ilk eseri .
   Kitabın en sevdiğim yönlerini şu şekilde açıklayayım :  kitap bir olayı anlatıyor . Bu olay evrelere bölünmüş . Kitapta her bölümü başkasından dinliyoruz . Peder kitapta geçen her karakterin kendi bakış açısından anlatmasını istemiş sanki kitabı tek bakış açısından ( pederin ) derlenmiş gibi göstererek vurgulamış . 


Kitabın üslubu harika olmakla birlikte akıcılığı da  çok güzel . Kitaba bu yönünden dolayı çerez kitapta diyebiliriz . (Cidden öğle arası atıştırmalığınız olabilir .)  



Kitabımız  25  dile çevrilmiş olup 2014 ' de  beyazperdeye  uyarlanmıştır .

4 yorum:

  1. çöplükten bişiler atıştırırız. kitaba sempatim olduuuu :)

    YanıtlaSil
  2. inan çok güzel evde ben okurken annem görmüştü bu ne biçim kitap başka kitap bulamadın mı demişti ama filmini izledikten sonra cidden vuruldum . Şunu söyliyebilirim kitapta daha ayrıntı var filme göre ama sana öneririm inan bana

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle bloğunuz hayırlı olsun. Bu kitabı çokça görmüşlüğüm var zaten listemde bulunuyor alıp okuyacağım inşallah. Bu arada yolunuz düşerse kahve içmeye bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  4. baksana, çekilişe katılmak istemişsin ama galiba bilgilerin eksikmiş bi gidiver o bloga, son yazımdaki :)

    YanıtlaSil

UZUN BİR ARADAN SONRA VEDA...

Merhabaaaa uzun bir süredir yoktum bilgisayarım bozuldu falan bir sürü aksilikler oldu gelemedim ama artık döndüm ama bu sefer bura...