30 Nisan 2017

SENDE MEKTUP ARKADAŞIN OLSUN İSTER MİSİN ?



Herkese merhaba :)

Hazır yaz ayları  yaklaşırken ve bende buralarda pek olmayacağım için ilk etkinliğimi paylaşıyorum . Günümüzde teknolojinin aşırı derecede ilerlemesi bizleri bu bağımlılık yapan aletlere  bağladı . Bu teknoloji sayesinde  dünyanın her yerinden insanlarla iletişime geçebiliyorsunuz fakat bu iletişim yolu eski zamanlarda kullandığımız mektupların yerini tutuyor mu ?  Tutmuyor diyorsanız  doğru yerdesiniz demektir .














Şimdi neden bu mektup arkadaşı konusunu niye penpal sitelerinde halletmiyorsun gibi sorular aklınıza gelebilir ? Haklısınız  ancak 3 aydır başka kültürdeki insanlarla iletişime geçtiğimde karşılık alamıyorum ben bundan sıkıldım artık onun için onlardan daha samimi ve içten  olan size  sığınıyorum . Bu talebimi kabul ederseniz beni çok mutlu etmiş olursunuz .
  Öncelikle şunu düşündüm bu platformda her şehirden insan mevcut bu sebeple katılanlardan rastgele ve farklı şehirden iki kişiyi eşleştirmeyi  planlıyorum .



Katılım şartları :
1- Katılmak isteyenler beni takip edip iletişim halinde olsun .
2- Aşağıya mail adresini ve hangi şehirde olduğunu yazsın .

NOT : Eşleşme sonuçları açıklandığında  herkes  eşleştiği kişiyle  sosyal medya aracılığıyla lütfen tanışsın . Eğer isterseniz kendinize özel bir hadiye  gönderebilirsiniz arkadaşınıza . Örneğin  kendi tasarımınız olan ayraç ( ki ben bunu göndermeyi planlıyorum ) , yörenize ait yiyecek ( tabi hemen bozulmayacak bir şey ) veya size ait özel bir koleksiyondan parça . Bu size kalmış bir şey .

Umarım katılımcı sayısı çok olur  yoksa etkinliği iptal  edebilirim
Son katılım tarihi 22 mayıs
Bana buralardan ulaşabilirsiniz :
 E- mail : iremarmagan256@gamil.com
Facebook : Hayaller Adası

                                                                                                                                      Sevgilerle ...
                                                                                                                                       Hayaller Adası :)

MEKTUP ARKADAŞLIĞI ETKİNLİK SONUÇLARI

Herkese Merhaba ! Eşleşmeyi biraz geç yaptım üzgünüm . Sınavlarım vardı ve sonradan annem internet yasağı koydu bu yüzden  yazamadım . Öz...