03 Mayıs 2017

BLOG PARTİSİ :)



Herkese merhaba !


Birkaç gündür giremedim bu yüzden Annesinin prensesi adlı  blogger arkdaşımın etkinlik sonucunu göremedim .  Dün paylaşmış sanırım .


 İlk olarak Danışman Hocam ' ın sorusunu cevaplıyım .

'' Neden blog yazmak , sebebi neydi ki ? '' Bu soruya bayıldım yani . Benim için çok anlamlı . Çevremde birkaç kişide bana bunu söylüyor ve bende şu şekilde açıklıyorum :
 Kola kutusunu sallayıp açtığınızda patlayıp her yere saçıldığını bilirsiniz . İşte bende bu blogu kurmadan önce böyle hissediyordum .İçimde köpüren ve söylemek istediğim bir sürü şey var ama bunları yüksek sesle söyleyecek özgüvenden yoksunum ne yazık ki .

http://danismanhocam.blogspot.com.tr/2017/04/okuldan-sogutmann-projesi-odevler.html?m=1

Şimdi sırada Eylülün annesinin sorusu var . '' Eğer hayata yeniden seçtiğiniz kişi olarak başlama şansınız olsa bunu kabul edermisiniz yoksa hayatınızdan memnunmusunuz ?


 Eğer bu soruyu bana 2 yıl önce sorulsa belki daha değişik bir cevap verebilirim ama şuanlık kısa bir cevapla yazımı bitiriyorum. Öncelikle hayatımdan memnunum memnun olmamak için bir sebebim yok .( Aslında ufak tefek şeyler var ). Sevdiğim bir yazar , en büyük destekçim ailem , içinde kendimi bulduğum kitaplar ve istediğim zaman beni dinleyecek dostlarım olan sizler varsınız . Bir insan başak ne istiyebilirki  ?


https://eylulannesi.blogspot.com.tr/2017/05/etkinlikblog-partisi.html?m=0



Eylülün annesini zaten takip ediyordum fakat Danışman hocamla yeni tanıştım .  İleri ki zamanlarda iyi anlaşacağımızı düşünüyorum . 

                                                                                                                     Sevgilerle Hayaller Adası ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UZUN BİR ARADAN SONRA VEDA...

Merhabaaaa uzun bir süredir yoktum bilgisayarım bozuldu falan bir sürü aksilikler oldu gelemedim ama artık döndüm ama bu sefer bura...