28 Kasım 2017

GERİ DÖNDÜM...









Herkese Merhaba :)
 Uzun bir süredir buralarda yoktum . Sebebi ise okul tercihleri , yeni okul heyecanı , okul alışverişi falan derken zamanım pek olmadı . Lakin  bu süreyi telafi etmeye çalışacağım . Yakın  zamanda okuma maratonu düzenlemeyi düşünüyorum . Farklı türden eserleri , aylardır raflarımda bekleyen  kitapları ve merak ettiklerimi okumak istiyorum . Çok yakında duyururum şuanlık kitapları seçiyorum . Eğer çok tavsiye ettiğiniz , okumazsan olmaz dediğiniz kitaplarınız varsa aşağıya  bırakmanız yeterli :) Bu arada yazdığım hikayelerden bir tanesi il ve ilçe geneli düzenlenen yarışmalara katılacak . Bu sebeple biraz heyecanlıyım . Belki ilerleyen zamanlarda buraya da yazarım. Sağlıcakla beklemede kalın :)

                                                                                                                           
Sevgilerle İrem


                                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UZUN BİR ARADAN SONRA VEDA...

Merhabaaaa uzun bir süredir yoktum bilgisayarım bozuldu falan bir sürü aksilikler oldu gelemedim ama artık döndüm ama bu sefer bura...