16 Haziran 2018

BEŞ SEVİM APARTMANI - RÜYA TABİRLİ CİNPERİ YALANLARI - MİNE SÖĞÜT

Mine Söğüt 'ün okuduğum ilk eseri bu kitap . Eser o kadar akıcı ki bir kaç saatte bitecek bir kitap ama ben başım ağrıdığı için 3 günde bitirdim . Kitabın kurgusu adetâ beni büyüledi . 


Konusu şöyle : Cigangir' in Pürtelaş Sokağı 'nın 17 numaralı ahşap "tuhaf" apartmanında yaşayan beş akıl hastası insanla , hasta bir psikiyatristin cinperilerle olan yaşam hikayesi anlatılmakta . Kitap cinlerle ve perilerle sıkı bir arkadaşlığı olan Doktor Samimi ' nin bir gün aralarının bozulmasıyla onları tahtlarından etme düşüncesiyle Cihangirde bir ahşap apartman satın alır . Hastaneden çıkardığı beş akıl hastasını tek tek dairelere yerleştirerek onlar hakkında bilgiler edinir . Daha sonra kitap , akıl hastalarının kurguladığı yaşam öyküleri ve gerçek yaşam öyküleriyle ilerliyor . Birde Doktor Samimi' nin günlükleri var .( Bu günlükler biraz korkutucu .) 


ALINTILAR :
💫Rüyasında kendini aşık gören kimse aklını yitirecek demektir . Rüyada aşk , şuur dünyasının kralıdır. İçine girdiği ruhu isterse atlıkarıncarla gezdirir , isterse dipsiz uçurumların kasvetine düşürür . Nasıl isterse ... 
💫Olduğuna inanmadığınız bir şeyi yok edemezsiniz . Ama bir şeyin varlığını zedelemek istiyorsanız ona olan inancı yok ederek başlayabilirsiniz .
💫Muzicelere inanmak hasta ruhların en iyi ilacıdır ; ama mucizelere kanmak kimi zaman ölümcül bir hastalıktır.
                                                                                                                              Sevgilerle İrem ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UZUN BİR ARADAN SONRA VEDA...

Merhabaaaa uzun bir süredir yoktum bilgisayarım bozuldu falan bir sürü aksilikler oldu gelemedim ama artık döndüm ama bu sefer bura...